loading...

پیامسرا

شرکت معتبر حمل لوازم خانه به عمان مسقط از 0 تا 100 رویال، با ارسال کانتینر به درب منزل شما در ایران، و صدور بیمه نامه کل لوازم تا رسیدن به مقصد

بازدید : 107
چهارشنبه 14 تير 1402 زمان : 11:28

لوازم منزل، شامل وسایلی است که هر فردی برای ادامه زندگی به آن ها نیاز دارد. گاهی افراد به دلیل مهاجرت می بایست کل لوازم زندگی خود را از ابتدا در کشور مقصد خریداری کنند که هزینه تامین آن ها بسیار سنگین است. به همین دلیل برخی اقدام حمل لوازم خانه به عمان و به محل جدید زندگی خود در خارج از کشور می کنند.

از جمله کشورهایی که ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می کنند کشور عمان می باشد. به همین دلیل دغدغه حمل لوازم منزل از ایران به عمان و رسیدن صحیح کلیه لوازم زندگی به منزل جدید می تواند ذهن بسیاری از مهاجرین را به خود مشغول کند. رویال با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی حمل لوازم خانه به عمان می تواند شریک حمل و نقل خوبی در این زمینه بشمار آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان رویال تماس بگیرید.

روش ارسال لوازم منزل به عمان توسط رویال

لوازم منزل همیشه در گروه کالاهای حساس به جابجایی قرار می گیرد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که در طول مسیر حمل لوازم خانه به عمان از ایران تحت هیچ شرایطی تخلیه و بارگیری مجدد صورت نگیرد. به همین دلیل رویال، با ارسال کانتینر به درب منزل شما در ایران، و صدور بیمه نامه کل لوازم تا رسیدن به مقصد کالای شما را به صورت امن و بدون هیچ گونه تخلیه به دست شما خواهد رساند.

برای این کار تنها کافی ست که شما آدرس های بارگیری در ایران و تخلیه در عمان را به ما اعلام کنید. پس از آن کلیه مراحل حمل تا بندرعباس، امور گمرکی، حمل دریایی، ترخیص در بندرصحار و حمل زمینی تا آدرس شما، تنها توسط رویال انجام خواهد شد. برای استارت کار لازم است که شما لیست دقیقی از لوازم خود و تعداد بسته ها را در قالب پکینگ لیست به ما اعلام کنید.

برای ارسال لوازم منزل به عمان چه نکاتی باید رعایت کنم؟

بسته بندی صحیح: با وجود اینکه لوازم منزل در طول مسیر از کانتینر تخلیه نمی شوند، اما انجام بسته بندی مناسب برای تمامی کالاهای شما امری بسیار ضروری است. این مورد سه مزیت دارد، اول اینکه جابجایی کالاها برای بارگیری و تخلیه در مقصد راحت تر است. دوم اینکه آمار دقیق بسته ها یا کارتن ها را خواهید داشت. بخاطر داشته باشید که روی هر کارتن محتویات آن را کد گذاری کنید و حتما دستورالعمل جابجایی آن را با علامت های استاندارد بر روی هر کدام مشخص کنید. مورد آخر اینکه بسته بندی صحیح کالای شما را از تکان هایی که ممکن است در طول مسیر در جاده و یا با جابجایی کانتینر روی کشتی صورت پذیرد محافظت می کند.

چیدمان مرتب در کانتینر: نحوه چیدمان لوازم و یا در کل، همه کالاهای صادراتی، درون کانتینر بسیار حائز اهمیت است. گاهی اوقات لازم است برخی اقلام در انتهای کانتینر جایگذاری شوند و برخی اقلام سبک تر نزدیک درب کانتینر، به همین منظور قبل از بارگیری حتما با ترخیصکار خود درباره نحوه چیدمان مشورت کنید. به علاوه به خاطر داشته باشید که قبل از شروع بارگیری از درون و بیرون کانتینر خالی عکس و فیلم تهیه کنید. در صورتی که پس از تخلیه در مقصد، خط کشتیرانی متوجه اشکالی در کانتینر شود خسارت وارده را به طور قطع از صاحب کالا دریافت خواهد کرد.

صدور بیمه نامه صادرات: صادرات و حمل و نقل هرکالایی حتی در مسیرهای کوتاه همواره با ریسک همراه است. اهمیت این موضوع در صادرات کالا بیشتر نمود پیدا می کند. به همین دلیل واجب است قبل از حرکت محموله به سمت گمرک، نسبت به صدور بیمه نامه صادرات با یکی از شرکت ها معتبری که این نوع بیمه نامه ها را صادر می کنند اقدام کنید. معمولا در صورتی که شما کلاز A یعنی پوشش کامل بیمه نامه را انتخاب کنید کارمند شرکت بیمه در زمان بارگیری نسبت به بررسی محموله در محل حضور خواهد داشت.

انواع کلوزهای بیمه حمل و نقل صادراتی به طور خلاصه

شرایط پوشش کلوز A
کاملترین پوشش های بیمه ای در بیمه باربری مختص این کلوز است و بجز خطرات استثناء شده در شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه ، بصورت ALL RISK می باشد . این پوشش اکثرا برای کالاهایی آسیب پذیر و حساس خریداری می گردد .

شرایط پوشش کلوز B
پوشش های این کلوزشامل : زلزله ، صاعقه ، آتش فشان ، به دریا افتادن کالا از روی عرشه کشتی، ورود آب دریا به کشتی و انبار ، خسارتهای ناشی از تخلیه و بارگیری کالا ، عدم تحویل یک بسته کامل ، دزدی و دله دزدی ، شکست ، آبدیدگی ، ریزش ، روغن زدگی ، خسارت های ناشی شده از کالاهای مجاور ، چنگک و قلاب زدگی است و خسارت روی داده شامل ۳درصد فرانشیز می باشد .

شرایط پوشش کلوز C
پوشش این کلوز حادثه وسیله نقلیه ، عدم تحویل یک بسته و آتش سوزی است .

خسارت کلی یا TOTAL LOSS

در صورت از بین رفتن کل محموله در یک مرحله بر اثر آتش سوزی یا غرق کشتی و یا سقوط هواپیما مورد استفاده خواهد بود .

استثنائات بیمه های باربری
خسارات ناشی از سوء عمل ارادی بیمه گذار
ریزش و نشت عادی ، کسری عادی حجم یا وزن و یا پوسدگی عادی محموله
عیب ذاتی کالا
تلف یا آسیب ناشی از تاخیر در حمل کالا
شورش و بلوا ، اعتصاب ، جنگ
بسته بندی ضعیف کالا
و یا سایر موارد استثناء شده در شرایط عمومی بیمه نامه

اطلاعات تماس: 09171199398 و 09178004744

ایمیل: info@Rowyal.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 373
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 562
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2123
  • بازدید ماه : 4055
  • بازدید سال : 7974
  • بازدید کلی : 41631
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی