loading...

پیامسرا

جهت خرید اکانت قانونی بازیهای پلی استیشن ۴ و ۵ به سایت فروشگاه گیم پردایس به آدرس www.gpgaming.ir مراجعه فرمایید

بازدید : 115
پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 12:41

امروزه برای خرید بازی لازم است هزینه زیادی صرف نمایید. با توجه به نرخ کنونی دلار، قیمت بازی های فیزیکی کنسولی به طور چشمگیری افزایش یافته است؛ اما نگران نباشید، چرا که برای کاهش و سرشکن کردن هزینه ها راهکارهای متعددی وجود دارد.

اگر شما هم به دنبال سرشکن کردن هزینه ها و تهیه کردن بازی های ویدئویی با قیمت بسیار مناسب هستید، حتماً عبارت اکانت های ظرفیتی به گوش شما خورده است؛ اما واقعاً این عبارت چه معنایی دارد و چگونه می توان آن ها را تهیه و خریداری کرد؟جهت یافتن پاسخ این سوال در ادامه با سایت فروشگاه گیم پردایس همراه باشید.

در اصل اکانت های ظرفیتی به دنبال امکان به اشتراک گذاشتن بازی های پلی استیشن ۴ پدید آمده‌ اند؛ اما جالب است که این نام خیلی با ماجرا مرتبط نبوده و نمی دانیم که واقعاً چرا فروشندگان از این نام استفاده می کنند.

لازم است برای از بین رفتن نگرانی ها ذکر کنیم که این اکانت ها به هیچ عنوان غیر قانونی نبوده و می توانید بدون دور زدن از قانون این آن ها را تهیه فرمایید. البته یک استثنا هم وجود دارد و آن استثنا ظرفیت 1 می باشد که به گونه ‌ای قوانین سونی را دور میزند.

بهتر است برای درک بیشتر و کامل تر معنی این ظرفیت‌ ها، به تفاوت میان آن ها پی ببریم؛ به همین علت می خواهیم ابتدا به بررسی داستان به اشتراک گذاشتن بازی های کنسول پلی استیشن 4 بپردازیم و از شرایط آن با خبر شویم.

همان طور که آگاهی دارید شما می توانید از یک اکانت بر روی چند پلی استیشن 4 استفاده نمایید؛ اما فقط می توان یک کنسول را به عنوان کنسول اصلی اکانت در نظر گرفت. سونی به کاربران خود این امکان را می دهد که به روش گفته شده دو نفر هم زمان از یک بازی دیجیتالی بهره ببرند.

اکانت های ظرفیتی 2 و 3

بهتر است برای درک بهتر از مثال استفاده نماییم. دو دوست را در نظر بگیرید که به علت شرایط نامناسب اقتصادی نمی ‌تواند از پلی استیشن 4 خود استفاده نمایند و بازی های فیزیکی جدید را خریداری کنند؛ در این بین این دو دوست می توانند با هم یک سری بازی های جدید را شریک شوند.

به این صورت که دوست شماره 1، یک گیفت کارت را می خرد و اکانت قانونی بازی PS4 خود را شارژ می نماید. سپس با آن بازی های ویدئویی جدید را که او و دوست شماره2 آرزویش را داشتند را خریداری می کند.

حال برای آنکه دوست شماره دو نیز بتواند آن بازی ها را داشته باشد و همچنین هزینه هم بین او و دوست شماره 1 تقسیم شود، لازم است از پسورد و یوزرنیم دوست شماره 1 استفاده نماید.

به همین ترتیب دوست شماره 2 بر روی کنسول خود وارد اکانت دوست شماره یک می شود و به تنظیمات کنسول مراجعه کرده و پلی استیشن 4 خود را به عنوان کنسول اصلی اکانت تعیین می نماید.

پلی استیشن 4 به گونه ‌ای طراحی شده است که اکانت پلاس و بازی های خریداری شده توسط یک اکانت در در صورت شناخته شدن کنسولی دیگر به عنوان کنسول اصلی بر روی هر دو کنسول قابل استفاده و اجرا خواهد بود.

در این مرحله لازم است دوست شماره 2 از اکانت دوست شماره یک خارج شود و با اکانت خودش مجددا وارد شود؛ در این صورت می تواند تمامی بازی های خریداری شده توسط اکانت دوست شماره یک را با اکانت خودش بازی نماید.

نکته اینجا است که کنسول دوست شماره دو به عنوان کنسول اصلی شناخته شده است و فقط کنسول اصلی می ‌تواند هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از بازی ها استفاده نماید؛ این به آن معناست که اکانت دوست شماره 1 مجبور است فقط با اکانت خود بازی کرده و حتماً آنلاین باشد تا لایسنس این فرآیند توسط سونی بررسی گردد.

با این تفاسیر سایت ها و کانال های فروش بازی به راحتی می‌ توانند از ترفند گفته شده برای فروش اکانت های ظرفیتی استفاده نمایند.

طبق مثال بالا دوست شماره 1 دارای اکانت ظرفیتی 3 و دوست شماره 2 دارای اکانت ظرفیتی شماره 2 می باشد.

از آنجایی که دسترسی اکانت ظرفیتی شماره 2 بیشتر می باشد، هزینه آن هم گران تر خواهد بود.

اکانت ظرفیتی 1

حال که با اکانت ظرفیتی 2 و3 آشنا شده اید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اکانت ظرفیت یک چیست و چگونه کار می کند؟

ظرفیت یک در اصل دور زدن قابلیت شیر بازی های پلی استیشن 4 می باشد و غیر قانونی تلقی می شود؛ به همین علت است که فروشگاه ها و سایت ها آن را ضمانت و گارانتی نمی ‌کند.

برای استفاده از این نوع اکانت، ابتدا شما اکانت را از فروشگاه دریافت می نمایید و فقط یک مدت زمان کوتاهی را وقت دارید تا بازی را دانلود کرده و بلافاصله اتصال کنسول به اینترنت را قطع نمایید. تنها در این صورت است که سونی متوجه این اکانت نشده و لایسنس را بررسی نخواهد کرد؛ با این حال ممکن است به محض اتصال مجدد به اینترنت سونی متوجه استفاده شما از این اکانت قانونی بازی PS5 شود و اکانت از دست برود.

لازم به ذکر است که حتی احتمال جریمه های سنگین تری نیز وجود دارد.

کلام آخر

از آن جایی که هزینه های خرید بازی جدید برای کنسول ها افزایش زیادی داشته است، این امکان وجود دارد که افراد به فکر کاهش هزینه ها و یافتن راهی برای دور زدن این مبالغ بیفتند.

البته سونی نیز این امکان را برای آن ها فراهم کرده است و افراد می توانند با استفاده از از اکانت های ظرفیتی 2 و 3 هزینه های خود را کاهش دهند.

این فرآیند به گونه ای است که یک نفر می تواند با خرید یک گیفت کارد و شارژ کردن کنسول خود، بازی های به روز و جدید را خریداری نماید و آن بازی‌ ها را با فردی دیگر به اشتراک گذارد.

نکته ای که وجود دارد این است که قابلیت های یکی از این اکانت ها کم تر می باشد و باید حتما آنلاین باشد.

راهکار سایت ها و فروشگاه های خرید و فروش بازی برای این مشکل، قیمت گذاری مناسب تر برای اکانت ظرفیتی سه می باشد؛ چرا که این اکانت قانونی بازی PS4 حتماً باید آنلاین باشد در صورتی که اکانت ظرفیت 2 می‌ تواند هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بازی ها را انجام دهد.

در کل اگر اگر علاقه مند به بازی های فیزیکی پلی استیشن 4 هستید می توانید با استفاده از اکانت های ظرفیتی هزینه های خود را کاهش داده و بازی های بیشتری را امتحان کنید.

جهت خرید اکانت قانونی بازیهای پلی استیشن ۴ و ۵ به سایت فروشگاه گیم پردایس به آدرس www.gpgaming.ir مراجعه فرمایید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 427
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2180
  • بازدید ماه : 4112
  • بازدید سال : 8031
  • بازدید کلی : 41688
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی